دستمال مرطوب آدونیس

ساخت وبلاگ

آیا شما در محل تزریق احساس خویش را از دست خواهید اعطا کرد؟
نه. این معالجه در شکل اجرا به وسیله کارشناس زبده، بر بضاعت حسی شخص اثری نمی‌گذارد. دستمال مرطوب آدونیس

چه وقتی برای دفعه‌های آینده معالجه مطلوب و ایمن میباشد؟ 
وقتی‌ که علایم تعریق شدید یا این که چروک‌ها بازگشتند، می توانید مجدداً از طریق معالجه تزریق بوتولینوم به کارگیری فرمائید. با تکرار معالجه برای خطوط و چروک‌ها، عضله زیرا فارغ از احساس میشود، نازک گردیده و این دستور به ماندگاری خوب‌خیس معالجه سبب میشود. اما همین قضیه تعداد دفعاتی که می توانید برای آن حیطه از این شغل استعمال فرمائید را نیز محصور می‌نماید.

آیا به عصر استراحت بعد از شغل نیاز دارم؟
اکثر اشخاص فورا بعداز این کار، به عمل روزمره خویش گشوده می گردند. اندکی بعد از شکاف مطب دکتر معالج، می توانید از وسایل آرایشی نیز به کارگیری فرمائید.

بعداز این تزریق چه بایستی کرد؟
برای خودداری از تکثیر مواد تزریقی به نواحی دیگر و حفظ‌های بعداز تزریق، ضروری میباشد که در یکسری آیتم احتیاط نمایید:

جلوگیری از مالش و ماساژ دادن نواحی‌ای که سم بوتولینوم به آن ها تزریق گردیده است.
در شرایطی‌که از اسباب آرایشی به کار گیری می کنید مراقب باشید محل تزریق را فشار یا این که ماساژ ندهید.
تا دو ساعت از جاری ساختن عمل‌های بدنی شدید برای مثال بلند کردن اجسام، ورزش کردن یا این که هر کار دیگری که ضربان قلب را ارتقاء می دهد پرهیز کنید.
عوارض جانبی احتمالی چیست؟
در صورتیکه بعد از تزریق بوتولینوم، در گیر عوارض جانبی شدید، نگران نباشید؛ چراکه این عوارض فعلا و خفیف خواهند بود. این خویشِ تزریق میباشد که عوارض را ساخت می‌نماید و خیر سم بوتولینوم. برای مثالً در‌حالتی که شخص مبتلا کبودی گردد، این موقعیت معمولاً بعد از یک هفته از در میان خواهد رفت.

همینطور به کار گیری از کرم ضد کبودی که دربردارنده عصاره‌های گیاهانی زیرا آرنیکا، رزماری، آلوئه‌ورا و بابونه باشد، میتواند به رفع سریع کبودی، التهاب و قرمزی ناشی از جراحات، لیزر، لیپوساکشن، تزریق بوتاکس، ژل و چربی، یاری دهد.

گاهی‌زمان ها اشخاص بعداز تزریق بوتولینوم، موردها پایین را تجارب کرده‌اند:

ورم
قرمزی
درد
کبودی
سردرد خفیف (غیرمعمول میباشد)
ضعف در عضله‌ها همسایه که موقتیً سبب افتادگی ابرو یا این که پلک می شود (کم میباشد)
آیه ها و علائم بوتولیسم، مشتمل بر ایراد در تنفس، بلع یا این که صحبت اعلام کردن (بسیار معدود میباشد)
ترازو ایمن بودن این شیوه چقدر میباشد؟
بیشتراز دو ده سال پیشین، یک دارای تخصص پوست و همسرش که یک کارشناس دیده بود، آغاز به استعمال از این نوع معالجه برای از میان بردن و کاهش علائم پیری کردند. امروزه پزشکان دارای تخصص، هر ساله برای میلیون‌ها مریض از این طرز درمانی به کار گیری می‌نمایند.

زمانی‌که از این معالجه برای کاهش علائم و نشان‌های پیری یا این که تعریق شدید استعمال میگردد، هیچ عارضه جانبی دور از شوخی مانند ایرادات تنفسی و بلع تا به امروز مشاهده نشده میباشد.

متخصصان پوست، ایمنی شمارا در حق تقدم اولیه خویش قرار میدهند. متخصصان پوست رفیعتر، دائماً به پژوهش ها خویش در مورد استعمال از معالجه تزریق بوتولینوم ادامه میدهند و میلیون‌ها مریض و مراجع از این معالجه رضایت دارا‌هستند. این نحوه برای اشخاص با تمامی نوع رنگ پوست و گونه های متفاوت پوست قابل به کار گیری میباشد. در‌حالتی که به‌این نوع معالجه عشق‌مند میباشید با یک دارای تخصص پوست تماس حاصل نمایید.

 

اطاعات حیاتی که بایستی به کارشناس پوست بدهید
در‌حالتی که تمایل به به کارگیری از طرز درمانی با به کارگیری از تزریق سم بوتولینوم دارید، مسلماً داده ها تحت را در چنگ دکتر‌تان قرار دهید:

تمامی داروهایی که مصرف می کنید: کارشناس پوست می بایست از کلیه داروهای ضددرد، رقیق‌کننده خون و بقیه داروهایی که مصرف میکنید به عنوان مثال داروهایی که فارغ از ورژن خریداری میکنید، مانند آسپیرین، باخبر خواهد شد.
آحاد داروهای گیاهی، ویتامین‌ها و مواد معدنی که مصرف می کنید: حتی در صورتی‌که مدتی میباشد که مصرف این داروها را کنار گذارده‌اید، مسلماً به آنان اشاره نمایید و دکتر کارشناس را از مصرف این داروها (حتی در طی قبلی)، با خبر فرمایید.
در حالتی‌که حامله می‌باشید یا این که نرم افزار‌ای برای آبستن شدن دارید: این گزینه به‌طور قطعی اثبات نشده میباشد البته قابلیت و امکان اثرگذاری این سم بر جنین وجود داراست؛ حتی در‌حالتی که مقدار سم تزریقی بسیار معدود باشد.
تک تک جراحی‌ها و معالجه‌های زیبایی که تا به حالا داشته‌اید: در حالی‌که بعضا بیماران از اعلام کردن این مورد ها شرمساری میکشند، به خیال و خاطر داشته باشید اطلاعاتی که با دکتر به اشتراک می گذارید ممکن میباشد در نتیجه ها معالجه تأثیرگذار باشد. چیزی را حذف نکنید حتی در شرایطی‌که به لحاظ بی‌عنایت باشد.

دستمال مرطوب آدونیس...
ما را در سایت دستمال مرطوب آدونیس دنبال می کنید

برچسب : دستمال مرطوب آدونیس, نویسنده : محمد صادقی adoniswipes بازدید : 121 تاريخ : پنجشنبه 30 تير 1401 ساعت: 15:46


عده ای که پوست چرب دارا هستند، بیشتر وقت ها از دردسرهایی گله می‌نمایند که‌این چربی برای آن ها و پوست‌شان ساخت‌و‌ساز می‌نماید. از آکنه و جوش بگیرید تا جذب آلودگی‌های محیطی، تمامی و تمامی از این دردسرهاست. دستمال مرطوب آدونیس در‌این نوشته ی علمی، یکسری ماسک شکل برای پوست چرب به شما معرفی کرده‌ایم تا از شر این دردسرها خلاص گردید و به راحتی به تطهیر شکل خویش بپردازید.

 

نگهداری از پوست چرب مداقه متعددی دارااست زیرا این نوع پوست، آلودگی را به‌سادگی از دور و اطراف خویش جذب می‌نماید و مستعد بروز جوش و آکنه می گردد.

در واقع، ترشح مازاد چربی، اعتنا بیشتری را می‌طلبد و پوست شکل شما مستلزم پاک سازی حاذق‌تری میباشد تا پوستی تندرست و براق داشته باشید.

ماسک‌های خانگی شکل می تواند اشتباهات بخش اعظمی را معالجه نماید که به وسیله پوست چرب ساخت‌و‌ساز میگردند. این اشتباهات دربرگیرنده آکنه، لکه، جوش سرسیاه و خطوط چربی می باشند. اگرچه این معالجه‌های طبیعی، برخلاف دیگر معالجه‌های زیبایی، به‌شکل تدریجی سود میدهند، این معالجه‌ها غیرشیمیایی می باشند و تاثیر ملایمی روی پوست شما دارا‌هستند.

درصورتی که شما هم دارنده پوستی چرب میباشید و دنبال درمانی برای مشکل ها ناشی از آن، نوشته‌ی علمی حاضر را استیناف فرمایید. به احتمال زیاد، با به کارگیری از ماسک شکل برای تطهیر پوست چرب میتوانید معالجه قابل قبولی برای اشتباهات‌تان پیدا فرمائید.

آنچه درین مقاله می خوانید... [نهفته کردن]

1  ادغام گلاب، گلیسرین و لیمو
2 ادغام موز، آب‌لیمو، روغن زیتون
3  ادغام زردچوبه و عسل
4 ادغام بلغور جو دوسر و جوش شیرین
5 ترکیب بلغور جو دوسر، خیار، آلوئه‌ورا و سفیده تخم‌مرغ
6  ترکیب بابونه، عسل، سفیده تخم‌مرغ و لیمو
7  بابونه و خاک رس
8  آرد برنج و دمنوش سبز
9 بایدها و نبایدهای ماسک‌های خانگی
9.1 بایدها
9.2 نبایدها
 ادغام گلاب، گلیسرین و لیمو


مواد مورد نیاز

یک قاشق سوپ‌خوری گلاب
یک قاشق سوپ‌خوری گلیسرین
یک قاشق سوپ‌خوری آب‌لیمو
طریق تهیه و تنظیم

1- هر سه ماده را با هم ادغام فرمائید و روی شکل خویش بگذارید.

2- آن را به دوران 20 دقیقه روی شکل‌تان بگذارید. آن گاه آن را با آب گرم بشویید.

لیمو خواص ضدباکتریایی دارااست و امداد می‌نماید پوست شما کم آب و سفت خواهد شد. گلاب یک ضدعفونی‌کننده، تونر و تمیز‌کننده خوب میباشد که به شما پوستی منزه و باطراوت میدهد. گلیسرین پوست شما‌را آب‌رسانی خواهد کرد.

در صورتی‌که در ادامه یک ماسک شکل برای جوش و آکنه شکل خویش میگردید مسلما از این ترکیب بی نقص و کارکشته استعمال نمائید. ولی شما بایستی قبل از مصرف این ماسک شکل برای پوست چرب خویش، امتحان آلرژی را جاری ساختن دهید تا متوجه گردید که آیا این لوسیون برای پوست شما مطلوب میباشد یا این که نه.

ترکیب موز، آب‌لیمو، روغن زیتون
مواد مورد نیاز

یکی موز
10 قطره آب‌لیمو
یک قاشق سوپ‌خوری روغن زیتون خالص
نحوه تنظیم

1- موز را در یک پیاله له نمائید. آب‌لیمو و روغن زیتون را اضافه فرمایید تا یک خمیر مایع صحیح خواهد شد.

2- ماسک را روی شکل خویش بگذارید. اذن دهید به برهه زمانی 15 دقیقه روی پوست شما بماند؛ بعد از آن آن را با آب گرم بشویید.

چربی‌ها میتوانند سبب ساز انسداد منافذ، بروز آکنه و التهاب شوند. موز قادر است چربی پوست را جذب نماید و لیمو قادر است منافذ را تطهیر نماید.

 ترکیب زردچوبه و عسل


مواد موردنیاز

نصف قاشق دمنوش‌خوری زردرنگ چوبه
یک تا دو قاشق سوپ‌خوری عسل طبیعی
طریق تهیه و تنظیم

1- مجموع مواد را در یک ظرف ادغام نمایید تا یک خمیر صحیح خواهد شد.

2- خمیر را به آرامی روی شکل خویش ماساژ دهید.

3- اذن دهید به بازه 10 دقیقه روی پوست‌تان بماند؛ آن‌گاه آن را با آب گرم بشویید.

این ماسک شکل برای پوست چرب، در رفع لک شکل (هایپرپیگمنتیشن)  نیز مؤثر میباشد. خواسته از لک شکل، تیرگی های پوست میباشد که اکثر زمان ها به انگیزه جوش، پیری یا این که آفتاب به وجود میاید.

دستمال مرطوب آدونیس...
ما را در سایت دستمال مرطوب آدونیس دنبال می کنید

برچسب : دستمال مرطوب آدونیس, نویسنده : محمد صادقی adoniswipes بازدید : 139 تاريخ : چهارشنبه 29 تير 1401 ساعت: 13:27

با ارتقاء سن و قرار به دست آوردن در معرض عواملی نظیر نوروفروغ خورشید، خطوط و چروک‌های ظریفی در نزدیکی دیده‌های ما ساخت‌و‌ساز می شود، این زمینه امری طبیعی میباشد. البته درصورتی که با آن خلل دارید، میتوانید طرز‌های نام برده درین نوشته‌ی‌علمی‌ را آزمون نمایید. دستمال مرطوب آدونیس واقعیت این میباشد که هنگامی خطوط پایین دیده ساخت میشوند، معالجه آنان مشقت بار می شود، به ویژه در‌حالتی که عمیق باشند. ولی، راهکارهایی وجود دارااست که با به کار گیری از آنان میتوانید ساخت و ساز این خطوط را به تأخیر اندازید. برای شناخت با این راه‌ها با ما همدم گردید.

آنچه درین مقاله می خوانید... [نهفته کردن]

1 پوست بدور دیده حساس و دقیق میباشد

2 علل بروز خطوط و چروک های تحت دیده
2.1 پرتو فرابنفش (UV)
2.2 سیگار کشیدن
2.3 شرایط‌ها و جنبش‌های تکراری رخ
3 به چه شکل می توانیم از تولید خطوط پایین دیده دوری کنیم؟
3.1 ایفا دادن تمرینات شکل برای محکم کردن پوست
3.2 آلرژی (حساسیت) را معالجه فرمایید
3.3 لایه برداری ملایم
3.4 از دیده‌های خویش مراقبت نمائید
3.5 مرطوب کردن با کرم به دور دیده
3.6 در معرض آفتاب نمانید و از کرم ضد آفتاب و کلاه به کارگیری نمائید
3.7 غذای تندرست بخورید
4 به چه شکل خطوط پایین دیده را کاهش دهیم؟
4.1 لایه برداری شیمیایی
4.2 پُرکننده (فیلِر)
4.3 میکرودرم ابریژن
4.4 لیزر درمانی
4.5 میکرونیدلینگ
4.6 بوتاکس
5 نکات کلی
پوست بدور دیده حساس و دقیق میباشد
با ارتقاء سن، پوست به‌تدریج موقعیت ارتجاعی خویش را از دست می دهد. کارداران محیطی (مانند قرار تصاحب کردن در قبال آفتاب) در کنار کارداران ژنتیکی، در ساخت چروک و خطوط دقیق اول در فیس فرد نقش دارا هستند. در واقع، پوست بدور دیده، قسمتی از پوست میباشد که نماد‌های اول ارتقاء سن بیشتر در آن نمایان می‌گردد، چون نازک و دربردارنده رگ‌های خونی میباشد. تولید خطوط ذیل دیده بخشی طبیعی از فرایند ارتقا سن میباشد. در شرایطی که با دیدن این خطوط نگران گردیده‌اید، میتوانید با یکسری طرز پیشگیرانه و معالجه‌های خانگی به سراغشان بروید.

علل بروز خطوط و چروک های تحت دیده
متداول‌ترین انگیزه تولید خطوط و چروک های دقیق فضا دیده، ارتقا سن میباشد؛ البته عامل ها دیگری هم در بروز این خطوط نقش دارا هستند که خوب میباشد از آنان بپرهیزید:

پرتو فرابنفش (UV)
پرتو فرابنفش فروغ آفتاب و دستگاه‌های سولاریوم به پوست شما جراحت می زنند و موجب تخریب کلاژن پوست میگردند. کلاژن، پروتئین اساسی جانور در بافت پوست میباشد. کلاژن ساختار پوست را محافظت و از افتادگی و وارفته شدن آن پرهیز می‌نماید. طبق شیوه نامه‌های سازمان خوراک و داروی ایالات متحده (FDA) برای پیشگیری از زبر و چروک شدن پوستتان، می بایست در قبال تابش فرابنفش از آن نگهداری فرمائید.

سیگار کشیدن
طبق گزارش مایو کلینیک به غیر از ارتقا سن، سیگار کشیدن هم در ساخت‌و‌ساز خطوط تحت دیده نقش داراست. سیگار تاثیر مخرب رادیکال‌های آزاد بر پوست را تشدید می‌نماید و به کلاژن و الاستین پوست زخم می رساند. همینطور با منقبض کردن رگ‌های خونی صورتتان، منجر ساخت ایراد در خون رسانی به پوست شکل گردیده و آن را از ویتامین A آیتم نیازش محروم می‌سازد.

پس، معین میباشد که شکاف سیگار تا چه حد به پیشگیری از ساخت‌و‌ساز یا این که گسترش زخم‌های پوستی یاری می‌نماید.

دستمال مرطوب آدونیس...
ما را در سایت دستمال مرطوب آدونیس دنبال می کنید

برچسب : دستمال مرطوب آدونیس, نویسنده : محمد صادقی adoniswipes بازدید : 84 تاريخ : سه شنبه 28 تير 1401 ساعت: 14:11

در ناخن‌های کوتاه خیس احتمال جراحت کمتری وجود داراست. وقتی که شخص ناخن‌های بلندی داراست، بیشتر احتمال دارااست که به چیزی یا این که جایی گیر نماید در سود بشکند یا این که سوراخ بردارد. دستمال مرطوب آدونیس کوتاه نگه داشتن ناخن‌ها قادر است به دوری از شکستگی‌های احتمالی و محافظت استحکام و تقویت ناخن ها یاری دهد.

به صورت تر و تمیز از کرم مرطوب کننده استعمال فرمایید.
به کار گیری از کرم مرطوب کننده‌ مطلوب برای دست قادر است به مرطوب نگه داشتن ناخن ها نیز یاری دهد. ما می بایست بعداز شستن دست ها یا این که پس از تمیز کردن ناخن، از کرم به کارگیری کنیم تا به بازگرداندن رطوبت ناخن‌ها یاری کنیم.

از ضد عفونی کردن بیشتراز حد دست دوری کنید.
اشخاص معمولاً از ضدعفونی کننده‌ی دست تحت عنوان جایگزین شستشو استعمال می‌نمایند. با این هم اکنون، ضد عفونی کننده‌ی دست اکثر زمان ها دربردارنده الکل میباشد که قادر است رطوبت طبیعی و موردنیاز دست‌ها و ناخن‌ها را از در میان برنده شود. به این ترتیب استعمال‌ی مکرر از ضدعفونی کننده‌ی دست می تواند ناخن‌ها را آسیب پذیر و جراحت‌پذیر نماید.

درصورتی که استعمال از ضدعفونی کننده‌ی دست صرفا مورد میباشد، شخص می بایست از تماس آن با ناخن‌هایش دوری نماید و صرفا مقدار پاره ای از آن استعمال نماید.

هنگام استعمال از شوینده‌ها دستکش بپوشید.
شوینده‌ها اکثر وقت ها دربردارنده مواد شیمیایی خطرناک میباشند. اگرچه ممکن میباشد در هنگام به کار گیری از یک شوینده هیچ مشکلی در پوست یا این که ناخن‌‌ها مشاهده نشود، البته قادر است به آنها جراحت برساند. هنگام به کار گیری از این تولیدات از دستکش‌های لاستیکی استعمال فرمائید تا از جراحت‌های احتمالی دوری فرمائید.

از تماس بیش تر از حد با آب پرهیز کنید.
تماس وقتگیر ‌دوران ناخن‌ها با آب سبب قابل انعطاف شدن ناخن‌های شخص می‌گردد و این منجر می شود که ناخن ها به راحتی بشکنند. برای پرهیز از این دستور می‌قدرت از طریق‌هایی نظیر پوشیدن دستکش هنگام شستن پیاله ها به کار گرفت.

داروها را تحقیق فرمائید.
برخی از داروهای خاص، به ویژه مُدِر‌ها (دیورتیک‌ها) می توانند ناخن های شخص را خشک نمایند. در حالتی‌که کسی هنگام مصرف این نوع از داروها متوجه ضعف در ناخن‌هایش شد، قادر است با دکتر خویش مشورت کردن نماید که در شکل قابلیت و امکان داروهایش‌ را تغییر‌و تحول دهد.

 

نکته‌ی انتها
با تلاوت این نوشته‌ی‌علمی شیوه های حفظ از ناخن و شیوه تقویت ناخن را شناختید. در نقطه پایان در حالتی که سؤالات، پیشنهادات و یا این که انتقاداتی در این مورد دارید میتوانید با ما دربین بگذارید.

دستمال مرطوب آدونیس...
ما را در سایت دستمال مرطوب آدونیس دنبال می کنید

برچسب : دستمال مرطوب آدونیس, نویسنده : محمد صادقی adoniswipes بازدید : 175 تاريخ : يکشنبه 26 تير 1401 ساعت: 14:35


با آب لیمو لایه برداری نمایید
یک قاشق غذاخوری آب لیمو را با یک قاشق غذاخوری روغن کرچک یا این که گلیسرین ترکیب نمائید. دستمال مرطوب آدونیس برای لایه برداری لب هایتان ادغام به دست آمده را بر روی لب‌های خویش بمالید و اذن دهید یک ساعت یا این که بیشتر روی لب بماند. بعد، آن را به آرامی با یک لیف قابل انعطاف و مرطوب و با آب گرم منزه کرده و لب‌تان را مرطوب نمایید. این شغل برای پوست و لب کم آب و شکاف خورده اثر گذار میباشد.

 

6) لب‌های خویش را با بلغور جو دوسر تغذیه کرده و قابل انعطاف نمائید
جو دوسر به جهت بافتی که دارااست، به خیر و خوبی لایه‌برداری می‌نماید و میتواند به صورت مفید آلودگی‌های پوست را تمیز کرده و از فی مابین برنده شود.

1 قاشق غذاخوری جو دوسر را با 3 قاشق غذاخوری آب گرم یا این که شیر ولرم ادغام فرمایید و این ترکیب را به بازه 1 الی 2 دقیقه با جنبش دایره‌ای روی لب‌های خویش بمالید. بعد از آن، لب‌های خویش را با آب گرم، و آن گاه با آب سرد بشویید.

 

7) از گلبرگ‌های گل رز برای لایه برداری لب خویش استعمال فرمایید.
استعمال از گلبرگ‌های گل رز برای لایه برداری لب، خیر فقط کاری رومانتیک به حیث می رسد، بلکه میتواند لب‌های شمارا مرطوب کرده و رنگ آنها را تا حدودی قرمزتر نماید. پاره ای گلبرگ منزه گل رز را حدود 3 ساعت در شیر تر فرمائید. زمانی که گلبرگ‌ها تماماً تر شدند، آنها‌را به طور خمیر در بیاورید.

می توانید از هاون و یا این که پشت یک قاشق تبارک برای خمیر کردن استعمال فرمائید. زمانی که تماماً به طور خمیری درآمد، آن را به طور یک لایه روی لب‌های خویش بمالید. این یک قابل انعطاف‌کننده و مرطوب‌کننده ملایم میباشد و قادر است برای پوست‌های حساس اثرگذار باشد.

 

تولید ها فراهم برای لایه برداری لب ها
در حالتی که تمایلی به ایجاد کرد لایه‌بردار لب ندارید، میتوانید از تولیدها متعددی که برای این فعالیت در بازار وجود داراست، به کار گیری فرمایید؛ اگرچه کلیه این تولید ها با هم شبیه نیستند.

پژوهش ها نماد داده میباشد که تولیدها دربردارنده سرامید و هیالورونیک اسید و اسیدهای چرب، به محافظت و بازیابی رطوبت یاری می‌نمایند. این مواد، همینطور، به بهبود بافت لب و نیز وسعت‌دهندگی آن امداد می‌نمایند و لب‌های تندرست‌تری به شما میدهند.

غرض یافتن لایه‌برداری میباشد که خیر فقط پوست‌های کم آب و قالب قالب را از دربین غالب شود، بلکه به ترمیم جراحت‌های تولید گردیده نیز یاری دهد.

برای لایه برداری لب بدین نکات اعتنا فرمائید
متخصصان پوست آکادمی ملی پوست ایالات متحده، پیشنهاد می‌نمایند که از موادی که به طور بالقوه تحریک‌کننده می باشند، اجتناب نمائید. در صورتیکه که لب‌های شما در تاثیر استعمال از ماده یا این که محصولی خاص، در گیر شم سوزش یا این که گزگز میگردد، آن فرآورده لب تحریک‌کننده میباشد و دیگر نباید از آن استعمال فرمائید.

دستمال مرطوب آدونیس...
ما را در سایت دستمال مرطوب آدونیس دنبال می کنید

برچسب : دستمال مرطوب آدونیس, نویسنده : محمد صادقی adoniswipes بازدید : 129 تاريخ : شنبه 25 تير 1401 ساعت: 12:54


در شکل سود نصیب نبودن مصرف تولیدات فارغ از نیاز به ورژن‌ی دکتر معالج، میتوانید طرز‌های درمانی پیشنهادی از طرف دکتر معالج کارشناس پوست که در مطب ایفا میشود را دنبال فرمایید. دستمال مرطوب آدونیس معالجه لکه‌های سیاه معمولاً ذیل پوشش بیمه درمانی قرار نمی‌گیرند؛ چون هیپرپیگمانتاسیون بعداز التهاب خطری برای تندستی تولید نمی‌نماید.

به حافظه داشته باشید که در‌این طریق‌های درمانی، اکثر زمان ها قسمت بیشتر هزینه‌ها به عهده‌ی شما خواهد بود.

لایه‌برداری‌های شیمیایی پوست
در لایه‌برداری‌های شیمیایی پوست، یک لایه‌ی سطحی از سلول‌های مرده و مصدوم پوست برداشته میگردد و پوست جوان‌خیس و باطراوت‌خیس زیرین آشکار می شود. لایه‌برداری شیمیایی مشمول استعمال از یک محلول حاذق از اسیدهای موضعی متعدد برای حذف لایه‌های بیرونی پوست میباشد.

میکرودرم ابریژن
در‌این شیوه به امداد دستگاهی منحصربه‌فرد، ذرات ریزی در قسمت‌های مشخصی از پوست اسپری گردیده یا این که دستگاهی با محرمانه الماس روی سطح پوست ساییده می گردد. میکرودرم ابریژن، شیوه لایه‌برداری عمیق‌تری میباشد که مقصود آن، رفع عیوب و صاف و یک‌دست کردن پوست میباشد. این طریق اکثر اوقات لکه‌های سیاه، مانند لکه‌های سیاه ناشی از آکنه را مقصود قرار می دهد. میکرودرم ابریژن، یک طریق درمانی معدود خطر و غیر تهاجمی به حساب می آید.

جوانسازی پوست به یاری لیزر
در جوان سازی پوست به امداد لیزر، از اشکال متعدد لیزرها برای از در بین بردن پوست مرده و تولید سلول‌های تازه در لایه‌های عمیق‌خیس پوست استعمال می گردد. طبق مطالعات انجام یافته لیزر میتواند راهی برای از میان بردن بافت مکان جراحت و اصلاح لکه‌های سیاه ناشی از آکنه باشد.

نکاتی که درباره تولید ها رفع مکان جوش بایستی بدانید
هنگام استعمال از محصولاتی که مدعا از در میان بردن مکان جوش میباشند، به‌این مورد ها اعتنا فرمائید.

اکثری از این تولیدها مشتمل بر ماده‌ی توانا رتینول بوده که سبب نازک شدن لایه‌های پوست میگردند. اگرچه رتینول قادر است سبب ساز صافی و یک‌دستی پوست گردد، ولی پوست را در قبال نوروروشنایی خورشید زخم پذیرتر می‌نماید. به همین ادله به کار گیری از شایسته ترین کرم ضد آفتاب را هیچ‌گاه فراموش نکنید.
به حافظه داشته باشید که کلیه محصول ها آرایشی، گزینه تأیید سازمان خوراک و دارو نیستند. هنگام خرید تولیدها از دیگر کشورها و به طور آنلاین، توجه موردنیاز را داشته باشید.
بعضا از تولیدها آرایشی، دربردارنده موادی مانند جیوه می باشند؛ حتی چنانچه این ماده روی برچسب متاع نوشته نشده باشد احتیاط موردنیاز را به فعالیت برده و فقط از فروشندگان قابل پشت گرمی خرید نمایید.
چه هنگامی برای از دربین بردن مکان جوش بایستی به دکتر معالج مراجعه کرد؟
در صورتیکه متوجه شدید که به صورت مکرر لکه‌های سیاه روی پوست‌تان ساخت و ساز میگردد، یا این که در شرایطی که ظواهر این لکه‌های سیاه بر معاش روزانه‌ی شما تأثیر میگذارد، می بایست به دکتر معالج دارای تخصص رجوع کنید.

ساخت و ساز یک اپ‌ی درمانی به یاری دارای تخصص پوست قادر است به شما دیده‌اندازی واقع‌بینانه از لکه‌های تیره ناشی از جوش بدهد. نرم‌افزار‌ درمانی و مراجعه به کارشناس می تواند تأثیر چشمگیری بر رفع لکه‌های تیره داشته باشد.

دستمال مرطوب آدونیس...
ما را در سایت دستمال مرطوب آدونیس دنبال می کنید

برچسب : دستمال مرطوب آدونیس, نویسنده : محمد صادقی adoniswipes بازدید : 233 تاريخ : پنجشنبه 23 تير 1401 ساعت: 14:01


نوع پوست در گزینش ضد آفتاب اصلی میباشد؟

در پی میخوانید که کدام ضد آفتاب برای چه نوع پوستی خوب میباشد. دستمال مرطوب آدونیس

در‌صورتی‌که پوستتان چرب میباشد، می بایست از ضد آفتابی مدل و فاقد چربی (oil free) به کارگیری فرمایید.
در حالتی‌که می پندارید پوست حساسی دارید که به راحتی قرمز رنگ می‌شود، می بایست ضد آفتابی را برگزینید که پوستتان را تحریک نکند و آن را نسوزاند. روی این ضد آفتاب ها عبارت ضد آلرژی (Hypoallergenic) درج گردیده‌است.
در حالتی‌که منافذ پوست شما مسدود میباشد و جوش دارید، پیشنهاد میکنیم ضد آفتابی را تعیین فرمائید که فاقد مواد کومدوژن زا (non-comedogenic) باشند تا این ایرادات پوستی تشدید نشوند.
در حالتی‌که رنگ پوستتان تیره میباشد، به ضدآفتابی نیاز دارید که روی پوستتان نماسد و وضعیت گچ مانند پیدا نکند. بدین ترتیب، ضد آفتاب های شیمیایی تعیین بهتری برای برای شما می‌باشند.
برای اعتقادوباور از سازش با پوست‌تان عالی میباشد، قبل از مصرف هر ضد آفتاب جدیدی روی تک تک پوست، امتحان آلرژی را جاری ساختن دهید.

SPF روی ضد آفتاب ها به چه معناست؟
هرچند مضمون‌ SPF برای بخش اعظمی نامفهوم میباشد، فهم و شعور آن بسیار بی آلایش میباشد. اصطلاح «SPF» مخفف عبارت «Sun Protection Factor» به معنای فاکتور حافظتی در قبال خورشید میباشد. این شاخص، معیاری برای اندازه گیری توانگری ضد آفتاب برای پناه از پوست شما در مقابل پرتوهای UVB میباشد. اما فراموش نکنید که SPF صرفا میزان کرم ضد آفتاب عالی وجود ندارد. پیرو بدین مورد بیشتر میپردازیم.

به عنوان مثالً در صورتی‌که پوستی در تماس بدون واسطه و دفاع نشده با آفتاب باشد، بعداز یک دقیقه فرآیند قرمز رنگ شدن و سوختگی آن آغاز میشود. ولی به کار گیری از یک ضد آفتاب SPF 15 این مراحل را 15 رتبه کندتر می‌نماید.

فرض نمایید یک ضد آفتاب SPF 30 خریده‌اید. چنانچه معمولاً 10 دقیقه ارتفاع می کشد تا پوست‌تان بسوزد، با به کار گیری از یک ضد آفتاب SPF 30 پوست‌تان را 300 دقیقه یا این که 5 ساعت در مقابل خورشید پناه کرده‌اید.

اعتنا نمایید که SPF تنها از پوست شما در مقابل اشعه ی UVB ( اشعه ای که باعث قرمز رنگ شدن یا این که سوختگی سطحی پوست می گردد) حفظ می‌نماید و تأثیری بر مراقبت در قبال اشعه ی UVA ندارد. در حالی که، اشعه ی UVA نیز اثرات مخربی بر پوست دارااست و زخم های زمانبر مدتی نظیر پیری و چین و چروک را ساخت و ساز می‌نماید.

از هر 5 آمریکایی، 1 نفر تا سن 70 سالگی به سرطان پوست دچار می شود. این موضوع ممکن میباشد از عوارض ناشی از قرارگرفتن در معرض این پرتو مضر باشد.

ضد آفتاب با SPF یک سری خوب میباشد؟


قاعده کلی spf بدین ترتیب میباشد: SPF کمتر از 15 واحد سنجش محفاظت یه خرده از پوست ارائه میدهد. مراقبت از پوست SPF های در میان 15 تا 30 در مقام ی میانگین قرار می گیرد. و ضد آفتاب های دارنده SPF فراتر از 30 به معیار بالایی از پوست مراقبت می‌نمایند.

کلاً، یک شخص ساده با به کار گیری از یک ضد آفتاب SPF 30 میتواند به نیکی از پوست خویش در مقابل پرتوهای خورشید حفظ نماید، ولی به شرطی که به قدر کافی از آن مصرف و آن را تجدید نماید.

تعیین کرم ضد آفتاب عالی تا حد متعددی به نوع پوست شما بستگی داراست. طبق گزارش انجمن سرطان پوست کرم ضدآفتابی که SPF آن 30 میباشد، تا 97 درصد از پوست شما نگهداری می‌نماید. همینطور، ضد آفتابی که SPF آن ۵۰ میباشد، پوست شما‌را تا ۹۸ درصد نگهداری می‌نماید. ممکن میباشد این تفاوت ها ناچیز به لحاظ برسند، ولی درصورتی که به نوروفروغ حساسید یا این که سوابق ی ابتلا به سرطان پوست را دارید، این درصد اضافه تفاوت متعددی تولید می‌نماید.

دستمال مرطوب آدونیس...
ما را در سایت دستمال مرطوب آدونیس دنبال می کنید

برچسب : دستمال مرطوب آدونیس, نویسنده : محمد صادقی adoniswipes بازدید : 170 تاريخ : چهارشنبه 22 تير 1401 ساعت: 16:17


مورد نیاز وجود ندارد در طی فصل پاییز و فصل زمستان لب های کم آب و رخنه‌ خورده را تحمل فرمائید و درانتظار وارد شدن فصل بهار بمانید. دستمال مرطوب آدونیس می توانید در تک تک ارتفاع سال لب‌هایی قابل انعطاف و لطیف داشته باشید. این شغل آن طور که به حیث می رسد، طاقت فرسا وجود ندارد، تنها کافی میباشد به سفارش‌های متخصصان پوست اعتنا فرمایید. به حیث آنان، گاهی صرفا کافی میباشد مصرف بعضا تولیدات لب را کنار بگذارید، گاهی هم بایستی در اتاق خواب خویش از دستگاه بخور به کارگیری نمائید. برای شناخت با 10 چاره مؤثر معالجه سوراخ لب و انگیزه کم آبی و رخنه‌ خوردگی لب‌ها، به دنبال این نوشته‌ی‌علمی با ما یاروهمدم باشید…
1) از تولیدها مطلوب به کار گیری نمایید


از بالم لب، رژ لب و یا این که بقیه محصولاتی استعمال فرمائید که پوست را تحریک نمیکنند. اکثری به غلط فکر‌می کنند، شم سوزش یا این که غم نشانه دهنده این میباشد که ترکیبات محصولی که به فعالیت برده‌اند، در حالا اثرگذاری میباشد. در‌صورتی‌که که‌این طور وجود ندارد. با مصرف این تولیدها تنها لب‌های خویش را بیشتر آزار می‌دهید. براین اساس عالی میباشد هر چه سریع‌خیس این سیرتکامل تولیدات را کنار بگذارید.

در صورتی لب‌هایتان رخنه‌ خورده میباشد، نباید محصولاتی را به شغل ببرید که دربردارنده ترکیبات پایین می باشند:

کافور (کامفر)
اکالیپتوس
مزه دهنده‌هایی نظیر دارچین، مرکبات، نعناع و نعنافلفلی که لب‌های کم آب و رخنه‌ خورده را بدتر می‌نمایند
مواد عطری
لانولین
منتول
اکتینوکسات یا این که اوکسی بنزون
فنول (یا این که فنیل)
پروپیل گالات
سالیسیلیک اسید
به حافظه داشته باشید که بعضا مواد، برای لب‌های کم آب و رخنه‌ خورده مضر می باشند، البته ترکیباتی هم وجود دارااست که به ترمیم لب‌های شما یاری می‌‌نماید. در صورتی‌که پیرو محصولی برای معالجه رخنه‌ لب های خویش می‌باشید، متخصصان پوست سفارش میدهند از محصولاتی استعمال نمایید که دربردارنده مواد ذیل باشند:

روغن کرچک
سرامیدها
دایمتیکون
روغن کنف
روغن معدنی
پترولاتوم
شی باتر
موادی با خواص ضد آفتاب مانند تیتانیوم دی اکسید یا این که زینک اکسید
ژل پترولیوم (وازلین)
ضمن این، برای محافظت از لب، عالی میباشد از تولیدات فارغ از بو و ضد آلرژی به کار گیری فرمائید.

2) لب هایتان را مرطوب نمایید
تعدادی توشه در روز و پیش از خواب، از بالم لب یا این که مرطوب کننده‌ای استعمال نمایید که پوست لبتان را تحریک نمی‌نماید. در‌صورتی‌که لب‌هایتان خیلی کم آب و سوراخ خورده میباشد، یک لایه قطور پمادی مانند وازلین را روی آن بمالید. پماد در مقایسه با موم و روغن، رطوبت را تا دوران وقتگیر‌تری محافظت می‌نماید.

3) از لب‌های خویش در قبال آفتاب مراقبت فرمایید


مقدار متعددی از بالم لب ضد آلرژی را (که SPF آن 30 یا این که بیشتر میباشد) پیش از خروج از منزل به لب‌هایتان بزنید. حتی‌در فصل‌زمستان می بایست لب‌های خویش را در مقابل نوروروشنایی آفتاب مراقبت فرمائید. نوروفروغ آفتاب ممکن میباشد لب‌های کم آب و رخنه‌ خورده را بسوزاند و باعث بروز تبخال گردد.

برای نگهداری لب‌های کم آب و رخنه‌ خورده در قبال آفتاب، از بالم لب‌هایی استعمال نمایید که SPF 30 یا این که بیشتر دارا‌هستند و دربردارنده تیتانیوم دی اکسید یا این که زینک اکسید می‌باشند. خلال این، مطلقاً زمانی که خارج از منزل میباشید، هر دو ساعت یک توشه بالم لب‌تان را تمدید نمایید.

4) آب بنوشید
برای معالجه رخنه‌ لب به نوشیدن آب کافی دقت فرمائید. قالب قالب شدن لب‌ها بیشتر به جهت خشکی تن میباشد، پس نوشیدن آب را فراموش نکنید.

5) لب‌های خویش را با زبانتان مرطوب نکنید
از لیس زدن، جوییدن، گاز تصاحب کردن و کندن پوست لب‌های خویش بپرهیزید. زمانی لب‌هایتان کم آب میباشد، طبیعی میباشد که بخواهید با لهجه خویش آن ها را مرطوب فرمایید، ولی این فعالیت بی آبی آن را تشدید می‌نماید، چون بزاق دهن رطوبت بیشتری را از لب شما می گیرد و بخار می گردد و لب‌های شما کم آب‌خیس می شوند. کندن پوست لب یا این که گاز دریافت کردن لب، آن را تحریک و از بهبود آن خودداری می‌نماید.

دستمال مرطوب آدونیس...
ما را در سایت دستمال مرطوب آدونیس دنبال می کنید

برچسب : دستمال مرطوب آدونیس, نویسنده : محمد صادقی adoniswipes بازدید : 194 تاريخ : شنبه 18 تير 1401 ساعت: 19:57


تونر و میسلار واتر چیست؟ چه تفاوتی میان آن‌ها وجود دارااست؟
در صورتی شما هم جزو هواداران تولیدها نگهداری از پوست میباشید، دستمال مرطوب آدونیس احتمالا همواره پیگیر تولیدات جدیدی می باشید که آن ها را نیز به روتین مراقبتی‌تان اضافه نمائید؛ ولی آیا میدانید که هر متاع مراقبتی پوست مثل میسلار واتر و تونر (Toner) دقیقا چه کاری جاری ساختن می دهد و چه هنگامی می بایست آیتم به کارگیری قرار گیرد؟ هر چقدر هم که استعمال از این تولیدات رایج باشد، ممکن میباشد گاهی خصوصیت‌ها و شیوه‌ی کاربرد آنان، موجب سردرگمی‌تان گردد.

 

میسلار واتر و تونر دو متاع مراقبتی پوست میباشند که تشخیص خصوصیت‌ها و کاربردهای آن ها، حتی دوست داران مالامال و پا قرص محصول ها محافظت از پوست را نیز حیران و سردرگم می‌نماید.

برای به کار گیری‌ی صحیح و موءثر از این تولید ها، مورد نیاز میباشد تفاوت در میان میسلار واتر و تونر و همینطور، فرصت مطلوب برای به کارگیری از هر مورد از آنان‌را بشناسید. درین مقاله، کاربرد و مجال مطلوب برای استعمال از میسلار واتر و تونر را ذکر کرده و تفاوت در میان این دو متاع را با هم رسیدگی میکنیم. با ما همدم باشید…

آنچه در‌این مقاله میخوانید... [پنهان کردن]

1 میسلار واتر یا این که آرایش و پیرایش منزه کن چیست؟
2 چرا بایستی از میسلار واتر به کارگیری کنیم؟
3 چه هنگامی بایستی از میسلار واتر (Micellar water) به کار گیری کنیم؟
4 تونر چیست؟
5 چرا بایستی از تونر شکل به کار گیری کنیم؟
6 چه وقتی می بایست از تونر به کارگیری کنیم؟
7 چه تفاوتی میان تونر و آرایش و پیرایش تمیز کن وجود داراست؟
7.1 تونر و میسلار واتر هر دو برای نظافت کردن و پاک سازی پوست شکل آیتم به کارگیری قرار می گیرند؛ ولی چه تفاوتی در بین این دو کالا نگهداری از پوست وجود داراست؟
8 روش به کار گیری از میسلارواتر و تونر چه گونه میباشد؟
میسلار واتر یا این که آرایش و پیرایش تمیز کن چیست؟
میسلار واتر، در واقع، ترکیبی از روغن و آب میباشد که به تمیز کردن آرایش و پیرایش و آلودگی‌ها از سطح پوست شکل امداد می‌نماید. قطرات ریز روغن که میسل اسم داراست و در آب آویزان میباشد، آلودگی‌ها و چربی شکل را از سطح پوست بیرون کرده و آن را منزه و مرطوب می‌نماید.

میسلار واتر، نوعی فرآورده تمیز‌کننده میباشد که پیرایش را منزه کرده و پوست شکل را پاک می‌نماید. ضمن این، خواص رطوبت‌رسانی سریع نیز داراست. ولی کاربرد اساسی این متاع، نظافت کردن چربی، پیرایش‌های غلیظ و سرسخت و همینطور، پاک سازی آلودگی‌های سطح پوست شکل میباشد. میسلار واتر، خرد‌ترین ذرات ما‌نده از پیرایش (حتی آرایش و پیرایش ضد آب دیده) را منزه می‌نماید؛ این خصوصیت، یکی‌از خصوصیت‌های شایان توجه میسلار واتر به حساب می‌آید.

دستمال مرطوب آدونیس...
ما را در سایت دستمال مرطوب آدونیس دنبال می کنید

برچسب : دستمال مرطوب آدونیس , نویسنده : محمد صادقی adoniswipes بازدید : 118 تاريخ : پنجشنبه 16 تير 1401 ساعت: 12:50


اکثر نوجوانان در‌این زمان نگرانی مشترکی دارا‌هستند: جوش! و این طبیعی میباشد زیرا کلیه این آکنه ها ناشی از تغییرات هورمونی می باشد که در درحال حاضر عبور از آن هستید. دستمال مرطوب آدونیس ولــی در شرایطی‌که اون رو به هم اکنون خودش رها نمائید به احتمال زیاد زمینه بزرگتر شود، و می بایست با هایپرپیگمنتیشن و اسکار رمز و عمل داشته باشید.

حفظ از جوش

همون طور که گفتیم بزرگترین استدلال آکنه های نوجوانی تغییرات هورمونی میباشد. ولی ترکیبات مؤثر برای معالجه این جوش ها چیه؟ پیرو فرمول هایی با PH ملایم و دربردارنده درخت دمنوش (Tea Tree)، Madecassoside، سالیسیلیک اسید، LHA باشید.

محصول ها پوستی با PH معدود تعادل رطوبت-چربی پوست رو محافظت می نماید. از طرفی تی تری و Madecassoside در التیام پوست تحریک گردیده شما بسیار تأثیر گذارند. همینطور؛ سالیسیلیک اسید و LHA به زدودن آلودگی ها و سلول های مرده از منافذ و روی پوست یاری می نمایند.

او‌لین روتین پوستی برای نوجوان ها
از اونجایی که‌این اولی روتین شماست، مطمئناً تنوع تولیدات و ترکیبات براتون حیران کننده میباشد و حتی شاید عطاش رو به لقایش ببخشید!

شوینده و تونر؛ در امر این دو محصولاتی رو گزینش فرمایید که تعادل رطوبت – چربی پوست شما رو برهم نمی زنند و PH مشابهی با یک پوست سلامت دارا‌هستند.

در‌حالتی که ترشح سبوم شما زیاد است، جوش هم دارید و در کنار کلیه این ها حس کم آبی دست بردار پوست شما وجود ندارد، پس به محصولاتی بیشتر از تونر و شوینده احتیاج خواهید داشت. محصولاتی که‌این ایرادات رو مقصود قرار می‌دهند اکثر وقت ها به هیبت سرم و کرم عرضه می گردند.


“آیا اینجانب هم به کرم نیاز دارم؟ خیلی درخشان میشم و واقعیتش … یکم سختمه!”

برای رسوندن رطوبت به پوست قطعاً به یک کرم مرطوب کننده مطلوب نیاز دارید. در صورتیکه که پوست چربی دارید، مرطوب کننده با بافت مدل و ژلی شایسته ترین آیتم برای شما خواهد بود. حتی در‌صورتی‌که پوست چربی داشته باشید البته رطوبت کافی در خویش نداشته باشد، تعادل آب و چربی اون بر هم خورده می‌شود. و این یعنی جوش های بیشتر و بیشتر!

“نوجوانان به سرم پوست نیاز دارا‌هستند؟”

تا به اینجا یک شوینده، تونر و کرم مطلوب قادر است برای شما کافی باشد ولی در صورتیکه که کم آبی متعددی در پوست احساس می‌کنید سرم های آبرسان کمکیِ نیکی برای شما خواهند بود.

دستمال مرطوب آدونیس...
ما را در سایت دستمال مرطوب آدونیس دنبال می کنید

برچسب : دستمال مرطوب آدونیس , نویسنده : محمد صادقی adoniswipes بازدید : 129 تاريخ : چهارشنبه 15 تير 1401 ساعت: 15:22


از فی مابین بردن جوش سرسفید بسیار بحران‌برانگیز میباشد؛ ولی شما برای جاری ساختن این شغل فقط نیستید. ابزار خانگی بیرون کردن جوش شکل قادر است 

 

دستمال مرطوب آدونیس به شما یاری نمایند تا سوای ساخت مکان جوش و بروز عفونت، جوش‌های روی بینیتان را بیرون نمائید.

از ترکاندن جوش سرسفید با انگشت دوری کنید. درصورتی که عمل با ابزار خانگی بیرون کردن جوش برای شما آسوده خلا یا این که نتوانستید جوش‌های سرسفید را به‌طور بی نقص برطرف نمائید، به کارشناس پوست مراجعه‌نمایید. آنان با به کار گیری از ابزار حرفه ای میتوانند به شما در برطرف کردن این نوع جوش‌ها یاری نمایند. مراجعه به یک کارشناس در‌صورتی‌که ضروری میباشد که جوش‌های سرسفید به بقیه نقاط پوست منتقل و یا این که مجدد ظواهر شوند.

چه‌گونه از بروز جوش راز سپید پیشگیری کنیم؟
خوشبختانه آکنه‌های روی بینی قابل معالجه میباشند؛ البته خوب میباشد با پیشگیری، از ساخت و ساز آن ها پرهیز فرمایید. اعتنا به طریق‌‌های حفظ از پوست برای در اختیار گرفتن جوش‌های سرسیاه و دیگر انواع آکنه، ضروری میباشد.

موارد ذیل را دنبال و آنان را به بخشی از محافظت‌ پوستتان تبدیل فرمایید.

روزی 2 توشه صورتتان را بشویید.


از ژل شستشوی شکل به کار گیری فرمائید تا فارغ از کم آب کردن بیش تر از اندازه پوست بینی، آلودگی و چربی را از منافذ پوست بیرون نماید. همینطور می بایست پیش از خوابیدن، پیرایش صورتتان را منزه فرمایید.

پس از عرق کردن، پوست‌تان را با دستمال مرطوب تمیز نمایید.
هر هنگامی که پوست بینی به انگیزه در معرض آفتاب بودن یا این که ورزش عرق میکند، می بایست آن را پاک نمایید تا از بسته شدن منافذ گشوده به وسیله چربی پیشگیری نمایید. نیازی وجود ندارد که تمام صورتتان را بشویید؛ بلکه می توانید بینی و دیگر نواحی شکل را با دستمال مرطوب تمیز نمایید.

صورتتان را به طور منظم لایه‌برداری نمائید.
منافذ پوست قوی به از میان بردن همگی سلول‌های مرده پوستی نیستند. لایه‌برداری به حذف باقیمانده این سلول‌ها امداد می‌نماید. دستکم هفته‌ای یک سکو از ماسک یا این که شویندههای شکل دربردارنده لایه‌بردار روی تمامی صورتتان به کارگیری نمائید. درصورتی که که صرفا پوست بینیتان را لایه‌برداری می کنید، میتوانید این شغل را سه توشه در هفته یا این که بیشتر ایفا دهید.

از لایه برداری بیش تر از حد پوست بینی خویش پرهیز کنید.
لایه برداری عنایت داراست، ولی نباید هر روز این فعالیت را اجرا دهید. این فعالیت می تواند پوست را کم آب و غدد چربی بینی را تحریک نماید. در‌این‌حالت‌، چربی بیشتری در حیطه بینی ساخت میشود که‌این مورد احتمال بسته شدن منافذ را ارتقا می‌دهد.

دستمال مرطوب آدونیس...
ما را در سایت دستمال مرطوب آدونیس دنبال می کنید

برچسب : دستمال مرطوب آدونیس, نویسنده : محمد صادقی adoniswipes بازدید : 99 تاريخ : سه شنبه 14 تير 1401 ساعت: 12:46

گیاهانی مانند شیرین ذکر، سفرس (Saxifraga)، توت و پاپایا تحت عنوان ضد لک گیاهی شناخته میگردند. دستمال مرطوب آدونیس به‌دنبال با این گیاهان و ترکیبات آنان آشنا می شوید. این ترکیبات ضد لک طبیعی در کرم ضد لک نیز جانور می‌باشند.

1) شیرین ذکر
شیرین ذکر دربردارنده آنتی اکسیدان هایی مانند گلابریدین و لیکوشالکون میباشد که سبب تسکین پوست و نزاع با پروسه پیری میگردند. این مواد همینطور تیروزیناز را مهار می‌نمایند؛ آنزیمی که منجر رنگدانه سازی پوست در مواجهه با فروغ و روشنایی آفتاب می شود. عصاره شیرین ذکر یک آیتم طبیعی پر‌نور کننده پوست و جایگزین هیدروکینون‌های شیمیایی میباشد.

 

مواقعی که گفته شد، صرفا بخشی از فواید شیرین ذکر میباشد. فواید این گیاه برای پوست را می‌قدرت به طور پایین خلاصه کرد:

پر‌نور کردن پوست
محو کردن زخم ناشی از آفتاب
محو کردن مکان آسیب های تیره رنگ
معالجه اشتباهات پوستی مانند اگزما
تسکین التهاب
سفت کردن پوست
معالجه جوش
از در بین بردن بیماری قارچی انگشتان پا (قارچ پا که به بیماری پای ورزش‌کار هم شناخته میشود)
بهبود آسیب ها و عفونت های پوستی
رفع چین و چروک شکل
قابل انعطاف کردن و آبرسانی پوست
بیشتر دراین مورد بدانید...
با خاصیت شیرین ذکر برای پوست بیشتر آشنا گردید
2) ساکسی فراگا سارمنتوزا (SAXIFRAGA)
پرتوهای خاص نوروفروغ خورشید به‌ویژه UVA و UVB ، سوز و سرما، جراحت‌های مکانیکی و آلودگی، کلیه عواملی می‌باشند که سبب ساز برخورد شدید پوست می گردند؛ واکنشی التهابی که به بروز قرمزی و تورم یاور با درد سبب ساز میگردد.

بیشترین آوازه گیاه ساکسی فراگا که در فارسی به آن سفرس خزنده نیز گفته می‌گردد، به جهت خاصیت ضد التهاب ، آنتی‌اکسیدان و ضد پیری میباشد. از این گیاه در ترکیبات کرم ضد لک شکل نیز به کار گیری میشود.

عصاره سفرس همینطور پوست را پر‌نور کرده و به از در میان رفتن لک های تیره و بخش های تغییر‌و تحول رنگ داده پوست امداد می‌نماید. از آنجا که عصاره این گیاه در راستای خودداری از شغل آنزیم تیروزیناز شغل می‌نماید، اثرات قابل مراعات‌ای در تولیدها پر‌نور کننده پوست دارااست.

این ماده فعال، قدرتی استثنایی در دوری از پیری پوست دارااست. امروزه کمپانی‌های تبارک خالق تولیدها پر‌نور کننده پوست ، از این عصاره‌ به‌طور عظیم در تولیدها خویش به کارگیری می‌نمایند.

بیشتر در این باره بدانید...
سر جوانی: 11 نحوه اثر گذار برای خودداری از پیری پوست
3) توت
توت مورد‌ای خوب برای پر‌نور کردن پوست میباشد. توت لک های پیری را از در میان برده و حتی رنگ پوست را هم پر‌نور می‌نماید. ملانین، اسم گروهی از رنگدانه‌های زیستی میباشد که به‌تیتر غربال طبیعی روشنایی خورشید کار کرده و بیشتر پرتوهای فرابنفشی که از پوست عبور می‌نمایند را جذب یا این که منعکس می‌نماید.

ساخت‌و‌ساز بیش تر از حد رنگدانه‌ها قادر است سبب بیماری هایپرپیگمنتاسیون خواهد شد. تیروزیناز، آنزیمی که ساخت ملانین و عمل اکسید شدن را در اختیار گرفتن می‌نماید، آنزیم کلیدی و مهم درین مراحل میباشد. عصاره توت آنزیم تیروزیناز را مهار می‌نماید.

تفحص‌ای در سال 2003 نماد بخشید که عصاره شاخه‌های جدید توت سپید، عمل تیروزیناز و درنتیجه فرایند اکسیداسیون در سلول‌های سرطانی را نیز سرکوب می‌نماید.

4) پاپایا
عصاره این میوه آبدار، ماده مهم اکثر محصول ها محافظت از پوست و گیسو میباشد. این میوه در معالجه ایرادات پوستی نقش‌های متعدد و مهمی بر عهده دارااست. به دنبال، یک سری آیتم از این نقش‌ها را با هم نظارت می کنیم.

 

تجمع رنگدانه‌های پوستی را معالجه می‌نماید
پاپایا یک ماده اعجاز‌آسا میباشد که به از در میان بردن مکان جوش ، آسیب و حتی تجمع غیریکنواخت رنگدانه‌های پوست امداد می‌نماید. خصوصیت‌ پر‌نور کنندگی پوست در‌این میوه، به از در بین بردن لک ها و تجمع رنگدانه‌ها امداد می‌نماید. آنزیم پاپایین در میوه پاپایا به‌تیتر لایه بردار حاذق پوست شغل می‌نماید و با تطهیر سلول‌های مرده، رنگ پوست را پر‌نور‌خیس و یکنواخت‌خیس می‌نماید و سبب ساز نرمی آن میگردد.

دستمال مرطوب آدونیس...
ما را در سایت دستمال مرطوب آدونیس دنبال می کنید

برچسب : دستمال مرطوب آدونیس, نویسنده : محمد صادقی adoniswipes بازدید : 144 تاريخ : دوشنبه 13 تير 1401 ساعت: 13:40

طریق‌های مختلفی برای جاری ساختن فرایندهای تهاجمی وجود دارااست؛ به عنوان مثال:

لایه‌برداری شیمیایی دستمال مرطوب آدونیس
لایه‌برداری شیمیایی روشی میباشد که سبب ساز سایش شیمیایی لایه‌های مشخصی از پوست می شود و بعد از تولید التهاب در اپیدرم و درم (لایه‌های فرنگی و میانی پوست)، سازوکار‌های تجدید بنا و ترمیم منجر سفتی و یکنواخت شدن پوست می‌گردد. ممکن میباشد بتوان بهبود چین و چروک‌ها و کشسانی پوست را بعداز لایه‌برداری شیمیایی به ارتقا کلاژن، الیاف کشسان و همینطور بازآرایی متراکم الیاف کلاژن نسبت اعطا کرد.

بیشتر در این زمینه بدانید...
طرز های لایه برداری و تطهیر پوست شکل
امکانات نور و روشنایی مرئی: نوروروشنایی شدید پالسی (IPL)، لیزر و رادیوفرکانسی (RF) برای جوانسازی پوست شکل
امروزه با بسط سریع فناوری، ابزارهایی به وجود آمده‌اند که سبب ساز جوان سازی پوست میگردند. جوان‌سازی پوست غیر ساینده یا این که نفوذ امواج نوری به بافت‌های تحت پوست یک فناوری نادر‌خطر و با روزگار نقاهت کوتاه میباشد که تغییرات ساختاری ناشی از پیری پوست را بهبود می بخشد. درین روند، کلاژن بر تاثیر گرما تخریب میشود و پوست در جواب، الیاف تازه کلاژن می‌سازد.

اگرچه اثربخشی بالینی IPL و لیزرها ضعیف‌خیس از طریق‌های ساینده میباشد، با این حالا، تشکیل کلاژن تازه و بهبود بالینی محسوس در چین و چروک‌ها چشم می‌گردد.

جوانسازی تزریقی پوست و پرکننده‌های پوست (فیلرها)
غرض از جوان‌سازی بیولوژیک پوست، ارتقا گنجایش بیوسنتز فیبروبلاست‌ها (سلول‌های اساسی لایه میانی پوست که وظیفه ساخت کلاژن و ماتریکس دربین سلولی و قسمت‌های متعدد بافت همبند را بر عهده دارا‌هستند)، القای نوسازی گوشه و کنار فیزیولوژیک مناسب، ارتقاء کار سلولی، آبرسانی و تشکیل داد کلاژن، الاستین و هیالورونیک اسید میباشد. استعمال از فیلرهای خاص در بعضی موردها می تواند در استحصال به‌این هدف ها یاری دهد.

بیشتر در این زمینه بدانید...
هیالورونیک اسید (hyaluronic acid) چیست؟
پلاسمای اتولوگ بی نیاز از پلاکت (PRP)
به تازگیً نحوه پلاسمای اتولوگ بی نیاز از پلاکت (PRP) در جوانسازی پوست گزینه دقت قرار گرفته میباشد. پلاسمای بی نیاز از پلاکت از خون تماماً جدید گرفته می‌گردد و دربردارنده غلظت متعددی از پلاکت‌ها میباشد. این طریق ممکن میباشد با تحریک فعال‌ساز‌ی فیبروبلاست‌ها، تشکیل داد کلاژن و بقیه اجزای ماتریکس بیرون ‌سلولی (کانال کلان‌ای از پروتئین‌ها و بقیه مولکول‌ها که بافت‌ها و سلول‌های تن را تسلط می‌نماید و منجر حفاظت و مراقبت ساختار آنان میشود) را القا نماید و درنتیجه سبب ساز جوان‌سازی پوست خواهد شد.

اما روش کارکرد این طریق به رسیدگی‌های بیشتری نیاز دارااست و مجموع متخصصان

سم بوتولینوم (بوتاکس) برای جوانسازی پوست شکل
سم بوتولینوم تأثیری بر بافت پوست ندارد و نمی‌تواند فرایند پیری پوست را متوقف نماید. با این درحال حاضر، تزریق منظم آن ممکن میباشد با یاری به در دست گرفتن بعضا خطوط و چین و چروک‌های دینامیک شکل (ناشی از حرکات مکرر)، سبب ساز کاهش فرایند پیری قابل مشاهده پوست خواهد شد.

بیشتر در این زمینه بدانید...
چه طور ظواهر پوستمان را با بوتاکس جوان‌خیس کنیم؟
سود‌گیری

هرچند فرآیند طبیعی پیری به صورت ژنتیکی گزینش می شود، می‌قدرت از پیری پوست در تاثیر دست اندرکاران فرنگی پرهیز کرد. متخصصان پوست‌، گیسو و زیبایی با به کار گیری از طریق‌های جوانسازی پوست شکل که در آن تلاش دارا هستند با پیشگیری، تجدید بنا و به تأخیر پرت کردن پیری پوست، اثرات سپری شد مجال را از روی پوست از دربین ببرند، به پروسه «پیری تندرست» پوست یاری می‌نمایند.

شما نیز با مهمترین راهکارهای پیشگیری از پیری پوست، یعنی تغذیه صحیح و مطلوب، داشتن روتین حفظ از پوست به‌ویژه نگهداری از پوست در قبال روشنایی خورشید و آبرسانی پوست، همینطور داشتن خواب تندرست و کافی، میتوانید  می باشند.

دستمال مرطوب آدونیس...
ما را در سایت دستمال مرطوب آدونیس دنبال می کنید

برچسب : دستمال مرطوب آدونیس, نویسنده : محمد صادقی adoniswipes بازدید : 183 تاريخ : يکشنبه 12 تير 1401 ساعت: 12:23

واژه و کلمه یوگا، اکثر وقت ها ما‌را به حافظه رفتن به باشگاه و ایفا تمرینات ورزشی یا این که حرکاتی برای ارتقاء وقار و تمرکز می‌اندازد. دستمال مرطوب آدونیس البته تک تک گونه های یوگا نیازی به باشگاه رفتن ندارد. یوگای شکل روشی موءثر و با صرفه برای شادابی و جوانسازی پوست این حیطه میباشد که می توانید به آسانی در منزل اعمال دهید و از مزایای آن فایده‌مند گردید. در‌این نوشته‌علمی در باب چیستی و کیفیت یوگای شکل توضیح خوا‌هیم اعطا کرد. همینطور فهرستی از شایسته ترین تمرینات یوگا برای شکل را ارائه کرده‌ایم تا آنها‌را برای داشتن رخ‌ای زیباتر و جوان‌خیس، به روتین روزمره پوستی‌ خویش اضافه فرمائید.

یوگای شکل چیست؟
پیش از اینکه نحوه اعمال یوگای شکل را خاطر بگیرید، می بایست بدانید این تمرین دقیقاً چیست. یوگای شکل ورزشی برای شکل شما و مشتمل بر تمریناتی میباشد که برای کشش و شل و ول کردن ماهیچه ها شکل پیاده سازی گردیده تا به کاهش تنش و استرس یاری دهد. در هر نشست از تمرین یوگای شکل، حرکات مختلفی جاری ساختن می‌دهید و در شرایطی که این تمرینات را به صحت ایفا نمائید، در غایت احساساتی همانند وقار بعداز یک گردهمایی ماساژ را تجارب خواهید کرد. این تمرینات راهکاری ایده‌آل برای حفظ از پوست در نقطه پایان یک روز خسته‌کننده و زمانبر میباشند. در شرایطی که که تمرینات خویش را به‌طور تر و تمیز و درست اجرا دهید، به ندرت و بعداز سپری شد مقطع‌هنگامی، صورتی قشنگ و خوش‌هیبت خواهید داشت.

دستمال مرطوب آدونیس...
ما را در سایت دستمال مرطوب آدونیس دنبال می کنید

برچسب : دستمال مرطوب آدونیس, نویسنده : محمد صادقی adoniswipes بازدید : 92 تاريخ : شنبه 11 تير 1401 ساعت: 12:28

دستمال مرطوب آدونیس کودک دستمال مرطوبی است که برای پاکسازی پوست حساس نوزادان استفاده می شود. این ها با محلول هایی اشباع شده اند، از مواد پاک کننده ملایم گرفته تا پاک کننده های الکلی. دستمال‌های مخصوص بچه معمولاً تعداد بسته‌های متفاوتی دارند (تا 80 برگ یا بیشتر در هر بسته) و دارای مکانیسم‌های توزیع هستند. منشأ دستمال‌های بچه‌دار به احتمال زیاد در اواسط دهه 1950 به وجود آمد، زیرا افراد بیشتری در حال سفر بودند و به راهی برای تمیز کردن در حال حرکت نیاز داشتند. یکی از اولین شرکت هایی که اینها را تولید کرد، شرکتی به نام Nice-Pak بود. آنها پارچه کاغذی به اندازه دستمال تهیه کردند که با یک پاک کننده پوست معطر اشباع شده بود. صنایع Rockline از Sheboygan، ویسکانسین (که بخش بزرگی از بازار دستمال پاک کن برچسب خصوصی را در بخش‌های مختلف دارد) اولین شرکتی بود که اولین بسته پرکننده دستمال مرطوب کودک و بسته‌های پاپ‌آپ را که در بازار رایج شده‌اند، ابداع کرد. 7]

اولین محصولات دستمال مرطوب که به طور خاص به عنوان دستمال مرطوب کودک به بازار عرضه شد، مانند دستمال مرطوب کیمبرلی کلارک Huggies و دستمال مرطوب Procter & Gamble's Pampers، در سال 1990 در بازار ظاهر شد.[8] همانطور که فناوری تولید دستمال مرطوب بالغ شد و مقرون به صرفه تر شد، مارک های کوچکتری ظاهر شدند.[نیازمند منبع] در دهه 1990، اکثر فروشگاه های فوق العاده مانند Kmart و Wal-Mart دارای برند برچسب خصوصی دستمال مرطوب ساخته شده توسط تولید کنندگان دیگر بودند. پس از این دوره، صنعت رونق گرفت و بسیاری از برندهای محلی به دلیل موانع کم ورود، شروع به تولید کردند.

برخی از والدین سبز اندیش، یا آنهایی که به دنبال صرفه جویی در هزینه هستند، از دستمال مرطوب کودک قابل شستشو استفاده می کنند، معمولاً از مواد مربعی کوچک (مانند پنبه، بامبو یا پشم گوسفند) که می توانند از قبل آماده استفاده شوند یا در صورت لزوم خیس شوند. پارچه ها فقط با آب، محلول دستمال مرطوب تجاری یا محلول های خانگی خیس می شوند. برخی از والدین ترجیح می‌دهند فقط از آب یا محلول‌های خانگی خود استفاده کنند، زیرا می‌توانند مستقیم‌تر مواد مورد استفاده روی پوست کودک را کنترل کنند. برخی از والدین احساس می‌کنند که دستمال‌های پارچه‌ای در از بین بردن مواد جامد از پوست نسبت به دستمال‌های یک‌بار مصرف تجاری به دلیل ماهیت بافتی که دارند، مؤثرتر هستند.

در دسامبر 2018، یک شرکت نیوزلندی اولین جایگزین دستمال مرطوب و دستمال مرطوب این کشور را به نام BDÉT Foam Wash راه اندازی کرد.

دستمال مرطوب توالت
دستمال مرطوب توالت گاهی به دستمال توالت استاندارد ترجیح داده می شود. بسیاری از برندها دستمال مرطوب توالت را می فروشند و ادعا می کنند که آنها "قابل شستشو" هستند. با این حال، در سال 2013 یک مقاله Consumer Reports گفت که هیچ یک از برندهای پیشرو نمی توانند آزمون خود را با موفقیت پشت سر بگذارند.[9]

بهداشت شخصی
دستمال مرطوب اغلب به عنوان بخشی از بسته بندی استاندارد کارد و چنگال مهر و موم شده در رستوران ها یا همراه با وعده های غذایی خطوط هوایی ارائه می شود.

دستمال مرطوب به عنوان یک جایگزین لوکس برای دستمال توالت توسط شرکت هایی مانند Kimberly-Clark و Procter & Gamble در سال 2005 به بازار عرضه شد.[10] آنها در توالت های رستوران ها، ایستگاه های خدمات، مطب پزشکان و سایر مکان های استفاده عمومی توزیع می شوند.

دستمال مرطوب همچنین در بین بازدیدکنندگان جشنواره های موسیقی در فضای باز، به ویژه کسانی که چادر می زنند، به عنوان جایگزینی برای دوش های عمومی استفاده می شود. دستمال مرطوب یک گزینه ارجح نسبت به امکانات عمومی است که برای آن صف های طولانی وجود دارد.[نیازمند منبع]

در آسیای جنوب شرقی، دستمال‌های مرطوب اغلب خارج از یخچال فروخته می‌شوند تا جلوه‌ای با طراوت به دستمال‌ها بدهد.[نیازمند منبع]

پدهای پاک کننده
پدهای پاک کننده اسفنج های الیافی هستند که قبلاً با آب، الکل و سایر مواد فعال برای استفاده خاصی خیس شده اند. آنها آماده استفاده از محصولات بهداشتی هستند و راه حل های ساده و راحت برای دفع کثیفی یا سایر عناصر نامطلوب هستند.

انواع مختلفی از پدهای پاک کننده توسط صنعت زیبایی ارائه می شود: پدهای پاک کننده آرایش، درمان های ضد لک و پدهای ضد آکنه که معمولاً حاوی اسید سالیسیلیک، ویتامین ها، منتول و سایر درمان ها هستند.[11]

پدهای تمیزکننده برای جلوگیری از عفونت معمولاً با الکل اشباع شده و در بسته‌های استریل قرار می‌گیرند. هنگام درمان زخم ها ممکن است دست ها و ابزارها با این پدها ضد عفونی شوند. پدهای پاک کننده ضد عفونی کننده اغلب در کیت های کمک های اولیه برای این منظور گنجانده می شود. از زمان شیوع ویروس H1N1، فروش دستمال‌های مرطوب و ژل‌های آغشته‌شده فردی در ساشه‌ها و بسته‌های جریانی در بریتانیا به دنبال توصیه‌های دولت برای تمیز نگه داشتن دست‌ها و سطوح برای جلوگیری از انتشار میکروب‌ها، به طور چشمگیری افزایش یافته است.

دستمال مرطوب صنعتی
دستمال‌های تمیزکننده با استحکام صنعتی از پیش آغشته‌شده با مایع پاک‌کننده قوی که از میان کثیفی‌ها عبور می‌کند زیرا پارچه با کارایی بالا باقیمانده‌ها را جذب می‌کند. دستمال مرطوب های صنعتی توانایی تمیز کردن طیف وسیعی از مواد را از دست ها، ابزارها و سطوح از جمله: لکه، گریس، رنگ ها و پوشش های پایه روغن و آب، چسب ها، درزگیرهای سیلیکونی و اکریلیک، پلی فوم، اپوکسی، روغن، تار و غیره.[12]

دستمال مرطوب آدونیس...
ما را در سایت دستمال مرطوب آدونیس دنبال می کنید

برچسب : دستمال مرطوب آدونیس, نویسنده : محمد صادقی adoniswipes بازدید : 89 تاريخ : دوشنبه 6 تير 1401 ساعت: 18:26


ساخت دستمال مرطوب با روغن نارگیل
بعداز یک روز به هم ریخته پلوغ به منزل رسیده اید. سرتان را که روی بالشت میگذارید یادتان می افتد که پیرایش پوستتان را تمیز نکرده اید. چقدر طاقت فرسا میباشد در آن وضعیت برای شستشوی شکل از مکان خوابتان غیر وابسته گردید. برای این مواقع یک دستمال مرطوب آدونیس منزه کننده آرایش و پیرایش خوب بسازید. دستمالی که در مواقع ضروری آرایش و پیرایش پوستتان را منزه و منزه نماید.
ولی دستمال های منزه کننده هم مثل هر کالا دیگری اشکالاتی هم دارا هستند؛ برای مثال زیرا استعمال از آن ها خیلی شل میباشد سریع تک تک میگردند، بهمین ادله مقرون به صرفه نیستند.
خوشبختانه ما یک آیین نامه ایجاد کرد دستمال تمیز کننده آرایش و پیرایش داریم که در طول و هزینه برای شما صرفه جویی خواهد کرد.
شایسته ترین قسمتش این میباشد که فرمول ساختش به سادگی قابل تهیه و تنظیم میباشد. شما هنوز میتوانید از دستمال های منزه کننده آرایش و پیرایش مو جود در بازار به کار گیری فرمائید یااینکه تمیز کننده ای که جدیدا ما عاشقش گردیده ایم را آزمون فرمایید:روغن نارگیل!

وسایلی که برای تشکیل داد دستمال تمیز کننده آرایش و پیرایش احتیاج دارید
ایجاد کرد منزه کننده آرایش و پیرایش

وسایل مایحتاج ایجاد کرد تمیز کننده پیرایش
پیاله ی مایکروویو

آب تصفیه گردیده

روغن نارگیل

شوینده ی نوپا، اشکال فارغ از اشک

ظرفی که درش به نیکی کیپ خواهد شد

یک رول دستمال کاغذی

چاقو

فرآیند تشکیل داد دستمال منزه کننده آرایش و پیرایش دیده و شکل
1:دو فنجان آب تصفیه گردیده، دو قاشق غذاخوری روغن نارگیل، و به اندازه ی یک سد انگشت شامپو نوپا را داخل ظرف ی مایکروویو ترکیب نمایید. به مقطع یک‌سری ثانیه کاسه را داخل مایکروویو گرم نمایید و بخوبی تکانش دهید. اکنون مهیا ی نصیب آینده میباشید.

منزه کننده آرایش و پیرایش دیده

ایجاد کرد دستمال تمیز کننده آرایش و پیرایش دیده
2:مازاد دستمال کاغذی را با دقت به اندازه ی پیاله نگهدارنده تان، ببرید.

3:رول دستمال را داخل پیاله نهاده و محلول تمیز کننده ی آرایشتان را روی آن بریزید.

تشکیل داد دستمال منزه کننده آرایش و پیرایش

تشکیل داد دستمال تمیز کننده آرایش و پیرایش با روغن نارگیل
درب پیاله را ببندید و اذن دهید تا دستمال به خیر تر بخورد. پنج دقیقه حوصله نمایید آن گاه کاسه را وارونه کرده و مقوای میانه رول دستمال را در بیاورید.

ایجاد کرد دستمال تمیز کننده آرایش و پیرایش

ایجاد کرد دستمال منزه کننده آرایش و پیرایش با وسایل معمولی
4:در انتها یک X خرد روی درب ظرفتان ببرید تا دستمال را از آنجا خارج بکشید.

دستمال منزه کننده پیرایش

یادگرفتن تصویری تشکیل داد دستمال تمیز کننده آرایش و پیرایش
نکته:در‌صورتی‌که میخواهید دستمال را در چمدان مسافرتی یا این که ساک باشگاهتان حمل فرمائید، یکسری برگ از دستمال را بیرون کرده و آنرا باطن کاسه درب داری که امکان تخلیه ی هوا دارااست نگهدارید. براین اساس یک سری روزی برایتان قابل استعمال خواهد بود.

 
 

 

 

دستمال مرطوب آدونیس...
ما را در سایت دستمال مرطوب آدونیس دنبال می کنید

برچسب : دستمال مرطوب آدونیس, نویسنده : محمد صادقی adoniswipes بازدید : 111 تاريخ : چهارشنبه 1 تير 1401 ساعت: 18:57